Confidențialitatea dumneavoastră este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității datelor personale vă prezintă ce date cu caracter personal colectează Registratura electronică de la dumneavoastră prin intermediul interacțiunilor și produselor noastre, precum și modul în care utilizăm aceste date și în ce scopuri.
Utilizarea site-urilor și serviciilor de Registratură electronică reprezintă acordul dumneavoastră ca noi să adunăm și să procesăm informații personale în conformaitate cu această politică de confidențialitate.
Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza. Dar dacă alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a furniza un produs sau o caracteristică/ serviciu există posibilitatea să nu puteți utiliza produsul sau serviciul respectiv. Din datele pe care le adunăm, putem oferi informaţii în funcţie de preferinţele utilizatorului. Noi analizăm preferinţele utilizatorilor noştri pentru a ne perfecţiona serviciile.
Datele pe care le colectăm pot include următoarele:
- Numele și datele de contact. Colectăm numele și prenumele dvs., adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon și alte date de contact similare.
- Acreditările. Colectăm parolele, indiciile pentru parole și informații de securitate similare folosite pentru autentificare și pentru accesarea contului soluției de Registratură electronică.
- Conținut. Colectăm informațiile pe care ni le furnizați și conținutul mesajelor pe care ni le trimiteți, cum ar fi feedback-ul sau recenziile produselor/serviciilor pe care le scrieți sau întrebări și informații pe care le transmiteți serviciului de asistență clienți. Atunci când ne contactați, cum ar fi când solicitați suport pentru serviciile noastre, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.
Registratura electronică folosește datele pe care le colectăm în 3 scopuri de bază:
- pentru a ne desfășura activitatea și a furniza serviciile și produsele pe care le oferim (incluzând îmbunătățirea și personalizarea acestora),
- pentru a trimite comunicări, inclusiv comunicări promoționale și oferte personalizate
- pentru a afișa publicitate.
Nu vom dezvălui unei terţe părţi niciuna dintre datele dumneavoastră (informaţii personale sau informaţii opţionale) fără acordul dumneavoastră, cu excepţia cazului în care avem convingerea, de bună credinţă, că legislaţia ne impune acest lucru sau că acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor sau a proprietăţi.
În aceste scopuri, combinăm datele pe care le colectăm pentru a vă oferi o experiență mai optimizată, mai coerentă și mai personalizată.
- Furnizarea produselor. Folosim datele pentru a derula tranzacții cu dumneavoastră. și a vă furniza produsele noastre. Adesea, aceste produse includ caracteristici personalizate și recomandări care vă sporesc productivitatea și bucuria și adapteaza automat experiențele produsului pe baza datelor pe care le avem despre activitățile, interesele și locația dvs.
- Asistență pentru clienți. Folosim datele pentru a diagnostica problemele serviciilor și produselor, a repara dispozitivele clienților și a oferi alte servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (departamentul de suport)
- Activarea produselor. Utilizăm datele – cum ar fi tipul dispozitivului și aplicației, locația și dispozitivul unic, identificatorii de aplicații, de rețea și de abonament – pentru a activa software-ul și dispozitivele care necesită activare.
- Îmbunătățirea produselor. Folosim datele pentru a ne îmbunătăți produsele permanent, inclusiv pentru adăugarea de noi caracteristici.
- Securitate, siguranță și soluționarea disputelor. Folosim datele pentru a proteja securitatea și siguranța produselor noastre și a clienților noștri, pentru a detecta și a preveni fraudele, pentru a confirma validitatea licențelor software achiziționate prin noi, pentru a soluționa solicitările și a implementa acordurile încheiate.
- Activitățile economice. Folosim date pentru a dezvolta analize agregate și proceduri de business intelligence care să ne permită să operăm, să protejăm, să luăm decizii în cunoștință de cauză și să raportăm performanțele afacerii noastre.
- Comunicații. Folosim datele pe care le colectăm pentru a furniza comunicări către dvs. și a le personaliza. De exemplu, vă putem contacta prin telefon sau e-mail sau prin alte mijloace pentru a vă informa când se termină un abonament/contract, pentru a discuta despre contul de licențiere, pentru a vă informa sau a vă întreba despre o cerere de reparație sau de service,pentru a vă oferta produsele și serviciile noastre, pentru a vă invita să participați la un studiu sau pentru a vă informa că sunt necesare acțiuni pentru a vă păstra contul activ.
Reclamele pe care le vedeți pot fi selectate pe baza datelor pe care le procesăm despre dvs., cum ar fi interesele și preferințele, locația, modul în care utilizați produsele noastre, interogările de căutare sau conținutul pe care îl vizualizați.
Reclamele pe care le vedeți pot fi selectate și pe baza altor informații pe care le-am învățat în timp despre dvs. utilizând date demografice, date despre locație, interogări de căutare, interese și preferințe, date de utilizare din produsele și site-urile noastre, precum și de pe site-urile și aplicațiile partenerilor noștri.
Partajăm datele dumneavoastră cu caracter personal cu acordul dvs. sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau a furniza un produs pe care l-ați solicitat. De exemplu, partajăm conținutul dvs. cu terți atunci când ne spuneți să facem acest lucru, atunci când furnizați datele de plată pentru a face o achiziție, vom partaja datele de plată cu băncile și alte entități/colaboratori care prelucrează tranzacții privind plățile sau furnizează alte servicii financiare și pentru a contribui la prevenirea fraudelor.
Registratura electronică se angajează să protejeze securitatea datelor dumneavoastră personale. Utilizăm o varietate de tehnologii și proceduri de securitate pentru a vă proteja datele personale de accesul, utilizarea sau dezvăluirea neautorizată a acestora.
Registratura electronică păstrează datele personale atâta timp cât este necesar pentru furnizarea produselor și pentru îndeplinirea tranzacțiilor pe care le-ați solicitat sau pentru alte scopuri esențiale, cum ar fi respectarea obligațiilor noastre legale, soluționarea litigiilor și punerea în aplicare a acordurilor noastre.
Criteriile utilizate pentru stabilirea perioadei de retenție a datelor în baza noastră de date sunt:
- Durata contractuală pentru a ne furniza produsele și serviciile
- O durată de cel mult 3 ani după încheierea contractului
Ne rezervăm dreptul de a face modificări în Politica de Confidențialitate în orice moment de la data publicării acesteia. Pentru eliminarea oricărei neînțelegeri, prin continuarea utilizării serviciilor și soft-urilor de Registratură electronică, vă dați acordul asupra acestor modificări și asupra noilor versiuni ale Politicii de Confidențialitate.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice,precum și a noului Regulament General privind Protecția Datelor (GDPR- ce va intra în vigoare în 25 mai 2018) avem obligația de a păstra confidențialitatea și de a prelucra în condiții de siguranță datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastră în scopuri asociate comercializării produselor și serviciilor de registratură electronică.
Dacă aveți o problemă de confidențialitate, o plângere sau o întrebare vă rugăm să ne contactați pe email, utilizînd adresa registratură@citymanager.online
Vom răspunde la întrebări sau preocupări în termen de 30 de zile.